Thank you dadi.

Ja, det må hända att det är förbannat tjatigt om min kära resa. Men jag låter det vara så. För jag är överlycklig över att få vistas i Florida i två veckor och två dagar i New York. Vilka får den chansen bara sådär hux flux lixom? Vilka får det erbjudandet en dag, och tre dagar efter det så är resan bokad? Drömmen har alltid funnits i bakhuvudet, men man har inte riktigt vågat ta fram den, fantiserat och drömt om det. För i min hjärna har jag alltid haft tanken "Dröm&Glöm" och inte riktigt tänkt på det mer. Så låt mig få tjata om att jag ska till Florida och New York, förr eller senare så slutar jag nog. Sisådär ett år efter att jag har kommit hem kanske.. Och efter ett år kanske det också kommer på tal..

Idag har jag iaf vart hem till pappa på lite fika, skrivit ut allt jag fick om biljetterna på mailen och fått lite extra kosing i form av endollarssedlar och några femmor i pappform som han fått i dricks på alla bussresor han kör. Det tackar vi för världens bästa pappa.

I och med att jag har skrivit ut dessa papper och fått pengar så har resfebern satt igång riktigt ordentligt.

Haaaallå, sen när började jag få resfeber? Har aldrig haft det tidigare. Förra året växlade jag in pengar och packade samma dag jag skulle till Turkiet. Va inte en sekund nervös över flygresan, incheckningen eller något alls. Men idag.. 9 dagar innan avresa så känns det som att hjärtat hoppar ur vilken sekund som hellst. Stressen smyger sig på.

På torsdag reser jag 60 mil ner till Skåne där jag ska befinna mig under kommande helg, hemresa på söndagen och till Florida på måndagen efter. STREEEEESS!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Mysigt med en resa inplanerad..Ha en fin måndag.kram

2012-11-19 @ 10:40:23
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Ska du resa hel själva eller ska du ha sällskap med dig? Du får gärna shoppa för mig med när du är där :) Ha en fin kväll.kram

2012-11-19 @ 17:36:19
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0