Frame your life.

Nu äntligen är det gjort. Kl 10 imorgon är det jag som sitter i en frisörstol. Mitt hår är så slitet att det ser ut som en tuss svinto även om jag precis ha duschat. Så imorgon ska det slitna bort. Hur kort barret än behöver bli. Vissa korta frisyrer är absolut inget för mig, mitt ansikte är precis som min kropp, rund och go. Lite extra hårdnad på skinnet, och jag studsar likt en studsboll på en skolgård. Jag får helt enkelt lita på frisören imorgon. Hon är äldre, har jobbat som frisör i många år, så hon lär se att jag är fet och inte passar i allt.

Nu ska mitt ivriga jag damma klart. Jag påbörjade men av någon anledning hamna jag i soffan och har inte kommit längre än så. Mina fötter fryser till is, vilket kan bero på korsdraget jag ordnat. Älskar korsdrag så mycket att jag inte KAN stänga mina fönster. Träet har svällt och jag vet inte hur jag ska fixa det.. Men men, jag har en händig pappa!!


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag..Skoj att det var en trevlig klass fest..klart det blir mycket som frågas efter så många år.Ha en fin tisdag.kam kram

2012-10-23 @ 15:12:54
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0