Bra start på helgen.

Vill inte vara med längre. Snoken rinner som en kran. En kran som inte går att stänga av.. Blir galen. Ingen härlig och fin start på helgen. Jag som hade hela helgen planerad.

Fredagen skulle bestå av träning och middag. Och så blev det. Fick även ett spontanbesök av lillebror. Det uppskattas av mig. Kvällen avslutades iaf väldigt fint. Härliga och mysiga sms och ett trevligt och mysigt samtal. Somnade gott vill meddela. Jag hoppas på samma känsla idag med. Ska snart ut med mamma i skogen, få lite frisk luft. Får dock inte glömma att ta med snorpapper. Det kommer behövas.

Ikväll är det middag. Jag tror det är där mina helgplaner spricker. Vill gärna inte komma dit och snora samt smitts ner alle andra. Vi för helt enkelt se vart denna kväll slutar :) tidig kväll i sängen eller middag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0