För tidigt för en rubrik.

Neeeeej!!!!!!! Jaaaag viiiiiill iiiiiiiinteee vaaa meeeed läääääängreeeee!!!!!

Nej just de.. Jag vill inte vara med längre. Jag orkar inte vara med längre. Klockan är snart fem på morgonen. And guess what? Jag har inte somnat än. Mina ögon går i kors. Önskar att mina ben också kunde göra det. Gå i kors alltså. Jag har haft ett nys-maraton här hemma och nästan nyst ut min tampong. Okej, det där va lite mycket information. Men det är sant.. Det finns inte ens nå bra på tv att se, bara det förbannade "Funniest pets and people" eller vad det heter. Och det är inte ens roligt. Nån mupp hoppar på ett ben likt en trana och slår sig i ansiktet och gör nån form av ljud.

Vika in tvätten kanske, min vän kommer på frukostbesök idag.

Jag gissar på att det blir en lång och tröttsam dag idag..
God morgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0