Forgetful.

Det tar sig.. Det tar sig sakta fram. Och jag har nu märkt att ibland måste man dra ut det.
Jag är trött, och ska nu sova hade jag tänkt. Eftersom jag låg vaken hela natten fram tills imorse med jordens migrän så vet jag att det kommer bli svårt att somna in, hur trött jag än är.
 
Måste komma ihåg att skicka det där sms:et också. Har en egen komma-ihåg-strategi. Jag skriver ner meddelandet jag ska skicka i Anteckningar på telefonen, ställer ett larm, där jag skriver att jag ska kolla i anteckningar och skicka det som står. Skäms nästan att behöva göra så, men jag är så förbannat glömsk. Jag är hopplös.
Hoppas jag kommer ihåg att hämta The Kiddoz på skola/dagis imorgon också.
(Jag va ironsk där. Vem skulle glömma sina favoriter?)
 
Sliten Moster med sina bästa favoriter ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0