I just died in your arms tonight.

Haft en riktigt bra och mysig födelsedag faktiskt. Brukar inte gilla att fylla år. Men idag har jag haft det mer än ok även om större delen av familjen inte kom. Men mamma kom och några av mina närmaste vänner. Alla har kommit i omgångar så det har blivit många koppar kaffe för min del. Dock så åt jag bara två tårtbitar. Dagen avslutades med en tripp till IKEA men en vän och en middag efter det. Hur trevligt som hellst. Och innan jag la mig ner för att sova skruvade jag upp mina nya hyllor i köket och hade en väldigt givande sms konversation med JL. Som jag saknar han. Men snart är jag där :)
Imorrn väntas det en rejäl tur på gymmet och en middag med lite vin på kvällen. En perfekt start på helgen..


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon..
Vilekn fin tårta..vill smaka.Ha en fin start på helgen..kram kram

Svar: Ja den smakade riktigt fint faktiskt :) Hoppas ni hade en fin helg.Kram kram
hallonosvek.blogg.se

2012-09-07 @ 09:19:56
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0