Ibland orkar man inte med sig själv.

Denna ovisshet gör mig galen. Det är by vecka, vilket resulterar i dubbel ångest. Iaf just idag. Jag vaknade nog på helt fel sida av sängen imorse. Natten va ett rent helvete. Tjura och spydde om vart annat. Migränen gav mig ångest. Alltså är vi på en trippel-ångest-portion!

Men jag får glädjas över att förra veckan slutade fantastiskt med en av mina bästa vänner. Lunch, shopping och CSI. som alla västeråsare vet så skedde det ett mord igår. Vi var nyfikna och lekte CSI. Och det va vi inte ensamma om direkt. Vi löste inget, men vart lite bilder innan vi drog oss till mamma 2 för lite fika och tjatter!


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Bilden över hamnen är jätte fin..Ha en fin tisdag..kram

2012-09-25 @ 11:51:19
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0