On my desk this Saturday.


Go middag Go middag!
Som vanligt när jag ska göra något känner jag stressen långt i förväg. Ikväll är det party med släkten, och släkten är alltid värst, eller hur? Min mor och hennes tvillingbror har fyllt 55, så dom ska firas med dunder och brak ikväll.
Och med denna familj och släkt kan jag redan räkna ut att det kommer bli sjukt kul.
 
Önska bara att min vän JL kunde va med. Men snart så ses vi, nu är det inte långt kvar. Men längtan är total, och jag önskar att dagarna kunde gå liiite fortare. Kan inte sluta titta på dom fina blommorna som han skickade.
Jag lever nästan framför datorn, och blommorna står så fint brevid, så jag kan se dem hela tiden. Det är konstigt hur man kan känna denna känsla jag känner, genom dessa blommor.
Men jag blir glad av att se dom ♥
 

Nu ska jag vila några minuter, så jag orkar med kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Ha en fin sen sommar dag..Fina blommor..kram

2012-09-04 @ 10:10:49
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll..Blir så sugen på denna tårta när man ser på den..hihihi--Ha en mysig kväll.kram

2012-09-18 @ 21:06:56
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0