One Special.

Go´middag!
Satans morgon va det här imorse. Hade den bästa drömmen på länge och mitt i det bästa vaknar jag av att klockan ringer. Satans morgon!
 
Men dagen är inte förstörd för det. Igår när jag hade en shoppingdag med mamma så hittade jag ett par fodrade kängor jag vart lite sugen på. Men velade lite så köpte de aldrig. Men eftersom dem fanns med i drömmen så känner jag att dom behövs. Dom är välbehövliga också..
Får se om jag jag hinner med en tripp ner på stan idag också. Har en gullig plan. Jag har blivit så gullig på senaste. Tidigare var jag hård som sten, men nu kan jag till och med vilja vara lite gullig emellanåt.
Ibland krävs det rätt person..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0