Vad nu lixom?

Den paranoida sidan av mig är framme igen!
Känns inte alls bra att vara mig själv.
 
Fast ändå så vill jag vara mig själv just nu om jag ska jämföra mig med andra.
Är nyss hemkommen från handlingen på ICA Maxi. Där fanns det nog vissa som önskade att dom var mig tex.
Det skulle jag ha gjort om jag var i deras kläder med så ouppfostrade barn. jag älskar barn, dom flesta iaf. Ouppfostrade, gapiga och elaka barn går bort. Jag själv skulle inte vilja ha dom iaf. Trotsåldrar är något alla barn kommer i förr eller senare. Men det jag upplevde på Maxi va fan i mej inte trots. Det var helt enkelt ouppfostrade barn, och föräldrarna ler bara, tar ungen i handen och säger "Nu var du dum" men den blekaste och patetiska röst jag någonsin hört.
 
Jag anklagar aboslut inte barnen. Det är inte deras fel att föräldrarna är så jävla veka och ger upp lite hur som.
Det är förbjudet att aga barn (vilket kan va en av dom bästa lagarna), men det är inte förbjudet att ryta i åt ett barn, förklara vad som gick snett och varför barnet får skäll. Skicka föräldrarna på någon uppfostringskurs!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Ha en mysig kväll.kram

Svar: Tack detsamma :) Kram
hallonosvek.blogg.se

2012-09-18 @ 21:44:15
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0